ليپوليز

پنجشنبه 23 شهريور 1396
11:17
dr rezvani

ليپوليز
مهر ۱۱, ۱۳۹۵

ليپوليز

از ليپوليـز برای شکستن سلول های چربی استفاده می شود . البته بیشتر اشخاص به عنوان تخریب و کاهش بافت چربی این روش را می شناسند . در این مقاله به موضوعليپوليز و مزایای آن خواهیم پرداخت .

در این روش درمانی، پس از عمل درد بسیار کم است و می توان با مصرف مسکن مناسب آن را رفع کرد. امکان دارد مقدار کمی کبودی در محل درمان شده وجود داشته باشد که امری طبیعی است و پس از گذشت زمان برطرف می شود. فرد پس از گذشت 4 _ 3 روز می تواند به کار های روزمره ی خود برسد.

ليپوليز

روش های مختلف ليپوليز:

جهت انجام دادن ليپوليز روش های مختلفی وجود دارد از جمله:

  • مزوتراپی: تزریق مواد در داخل بافت چربی
  • اولتراسونیک: به کمک امواج های صوتی
  • لیزرلیپولیز : توسط یک فیبر نوری لیزر
  • منبع: جراحی لیپولیز

[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عوارض لیپولیز

دوشنبه 13 شهريور 1396
16:27
dr rezvani

عوارض لیپولیز

لیپولیز که به روش های مختلفی صورت میگیرد و به معنای شکستن و لیز کردن سلول های چربی موضعی است، امروزه از رایج ترین روش های لاغری موضعی می باشد. در چند سال اخیر که عمل لیپولیز در ایران رواج پیدا کرده، به علت عوارض کم و ریکاوری سریع بیمار و همچنین براوردن دقیق خواسته های بیماران طرفداران زیادی را در کشورمان به خود جذب کرده. از طرفی کم بودن عوارض لیپولیز و نبود عارضه های خطرناک حین عمل و بعد از عمل چه بصورت کوتاه مدت و چه بصورت بلند مدت بر محبوبیت این روش برای افرادی که چربی موضعی دارند افزوده است.

عوارض لیپولیز

از آنجایی که لیپولیز را میتوان تقریبا برای تمام نواحی ای که ممکن است زیبایی و تناسب اندام فرد را بهم بریزد انجام داد بحث عوارض ممکن برای لیپولیز مبحث مهمی برای کسانی است که مایل به انجام این عمل میباشند است.

عوارض لیپولیز چیست؟

اگر شما با لیپولیز آشنایی داشته باشید، میدانید که این عمل از طریق سوراخ های بسیار ریزی که در نواحی مورد نظر ایجاد میشود (حدود دو الی سه میلیمتر) انجام میشود. لذا عوارضی بر روی پوست از نظر محل جراحی چندانی ندارد. لازم به ذکر است که این سواراخ ها بعد از گذشت مدتی تقریبا غیر قابل تشخیص از پوست خواهند شد. پس اسکار و زخم جراحی که مسئله ی مهمی در تمام جراحی ها میباشد در لیپولیز به حداقل ممکن میرسد.


منبع:http://drhamidrezvani.ir/%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D9%84%DB%8C%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B2/


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیفت سینه

سه شنبه 7 شهريور 1396
11:02
dr rezvani

لیفت سینه

لیفت سینه یا ماستوپکسی به عملی گفته میشود که در آن حالت افتادگی سینه ها را با بالا بردن از بین خواهند برد. بالا رفتن سن و یا شیر دادن کودک از عواملی هستند که سینه ها به مرور زمان سفتی و فرم طبیعی خود را از دست داده و باعث شل شدن سینه ها خواهد شد . لیف سینه یا ماستوپکسی یک روش موثر و مفید جهت بالا بردن و فرم دادن سینه ها بوده که امروزه مورد استفاده قرار میگردد.
نتایج عمل جراحی لیفت سینه بعد از جراحی کاملا قابل مشاهده است و میتواند باعث پیدا شدن ظاهری زیبا و جوان تر، بهبود اعتماد به نفس شما و در رضایت از بدنتان نقش مهمی داشته باشد.
لیفت سینه در بین زنانی که دچار سرطان سینه میباشند بسیار مهم تلقی خواهد شد. حدود 11 درصد از زنان ایرانی دچار شایع ترین سرطان یعنی سرطان سینه هستند ، زنانی که مجبور هستند با انجام عمل ماستکتومی یا برداشتن سینه با این بیماری مقابله کنند. اما عمل لیفت سینه میتواند اعتماد به نفس این بیماران را به آنها برگردانده و باعث زیبایی ظاهر آنها شود.

منبع:http://drhamidrezvani.ir/%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%87/


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dr rezvani است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]